افزایش فالوور واقعی

در این بلاگ از اخبار اینستاگرام و راه های افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت می کنیم که می تواند به صورت دستی باشد یا با ربات اینستاگرام. این روش های کاملا هدفمند هستند.

افزایش فالوور واقعی

در این بلاگ از اخبار اینستاگرام و راه های افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت می کنیم که می تواند به صورت دستی باشد یا با ربات اینستاگرام. این روش های کاملا هدفمند هستند.

چند مورد از کارهایی که نباید برای موفقیت در اینستاگرام انجام داد!!


موفقیت در اینستاگرام برای افراد ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد. برخی از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می‌کنند و برخی از افراد هم از اینستاگرام برای تفریح و به اشتراک‌گذاری لحظات و خاطرات خود استفاده می‌کنند. برخی عکاس حرفه‌ای هستند و برخی بازیگر و هنرمند و برخی هم صاحبان کسب و کار و بازاریاب‌های حرفه‌ای هستند. همه افراد هم سعی می‌کنند با روش‌های مختلفی به جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام بپردازند و دائما پست‌های خاص و جذاب منتشر کنند تا از افزایش لایک اینستاگرام خود لذت ببرند. ما در مقالات مختلفی از این صحبت کرده‌ایم که برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور واقعی چه باید کرد. اما این بار قرار است در این مطلب از این موضوع صحبت کنیم که برای موفقیت در اینستاگرام چه کارهایی نباید کرد!


قرار دادن پروفایل به شکل خصوصی و شخصی


به جز مواردی که از اینستاگرام صرفاً برای دلایل شخصی استفاده می‌کنید، نباید پروفایل تان را شخصی و خصوصی کنید. بهتر است که تنظیمات آن را در حالت عمومی قرار دهید. فالوورهای شما باید از ماهیت شما مطلع باشند.


در سایه نباشید

قطعا برای بیشتر دیده شدن و فعالیت، وارد اینستاگرام شده‌اید. بنابراین نباید در سایه و بدون فعالیت باشید. به صورت پیوسته محتوا ارسال کنید، با دیگر کاربران تعامل داشته باشید. لایک کنید. کامنت بگذارید.


نام‌های سخت نداشته باشید


از نام‌های آسان استفاده کنید. اگر از نام‌های سخت استفاده کنید پیدا کردن شما سخت می‌شود و کاربران نمی‌توانند به راحتی شما را دنبال کنند.


محتوای بدون عنوان منتشر نکنید


قبل از ارسال تصاویرتان، برای آنها عنوان و کپشن مناسبی بنویسید. برای جذب فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام بیشتر، بهتر است همیشه در تصاویرتان کپشن‌ها و عناوین مناسب هم داشته باشید.

 

 

سرقت محتوای دیگران ممنوع

اینستاگرام محیطی برای ارسال تصاویر و پست‌های کپی شده دیگران نیست! برای موفقیت در اینستاگرام باید تصاویر و مطلب ناب و بکر منتشر کنید. اگر قرار است اقدام به اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های دیگران کنید، حتما از صاحب اثر نام ببرید.

در اینستاگرام قرار است، محتواهای خودتان را به اشتراک بگذارید. بنابراین بهتر است از تصاویر موتور جستجوی گوگل هم استفاده نکنید.

البته به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از اندازه و افراطی سلفی هم به موفقیت شما ضربه می زند.


تمامی پست های خود را در فیسبوک منشر نکنید


همیشه تأکید می‌شود که پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر همچون فیسبوک و توییتر هم منتشر کنید، اما این موضوع به این معنا نیست که تمامی مطالب خود را در دیگر شبکه‌ها به اشتراک بگذارید. در این صورت چه دلیلی دارد کاربران در اینستاگرام شما را دنبال کنند!!!


خرید فالوور فیک ممنوع

images?q=tbn:ANd9GcS47IuRCvE5HhDq_n1gTHawuuLVDLm8nVhj6TSD2owAh40cLr38Ug

این نوع فالوورهای فیک و جعلی دقیقاً شبیه نصب پوستری در گورستان است! اگر به دنبال راهی سریع برای افزایش فالوور هستید، بهتر است به سراغ روش‌های منطقی برای خرید فالوور ایرانی بروید. می‌توانید از ربات‌های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت استفاده کنید تا فالوورهایی را به سمت پیج خود جذب کنید که واقعاً پست های شما را بپسندند. در این صورت این کاربران مرتب برای شما کامنت می‌گذارند و لایک دریافت می‌کنید. چنین فالوورهای واقعی می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای برای کسب و کار شما نیز به حساب آیند.


منبع: followerpress

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.